.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

به جهنم … !!!

گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم: من رفتم ؛ باهات قهرم ، دیگه تموم!
دیگه دوستت ندارم …..
وچقدر دلم میخواهد بشنوم: کجا بچه لوس !؟ غلط میکنی که میری …..
مگه دست خودته ؟ رفت ن به این راحتی نیست !
اما …. نمیدانم چه حکمتیست که آدمی
همیشه اینجور وقتها میشنود : به جهنم … !!!                                                                                                                                        
                                                                                      

نظرات 1 + ارسال نظر
رویای من... 1391/07/08 ساعت 09:53 ب.ظ http://idream.blogsky.com

حالمو گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد