.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

خدا حافظ ...

بهم گفتی خداحافظ،، تو رو دیگه نمیخوامت
بهت قول میدم ازامروز ، دیگه هیچ وقت نمی پامت
بهم گفتی تواین روزا, ازت من می گذرم آسون
ببین ذرات عشقم رو، همه حل شد توی بارون

خدا حافظ چه آسون بود، چشات اون شب چه اروم بود
ولی انگار که عشقه من مثل جغد روی بوم بود
خدا حافظ چه آسون بود، چشات اون شب چه اروم بود
ولی انگار که عشقه من مثل جغد روی بوم بود

سرشب که تو می رفتی چشام پرمی شد ازغصه
ولی حالا دیگه نیستی, اینو از من کنه قصه
ببین قهرطبیعت رو، تو میخواستی, منوخم کرد
عزیزدل، بگو با من، دلت رو کی پر از غم کرد

دیگه عشقو نمی فهمم ، دیگه خون, تو رگام خشکید
بگو چشمای غمگینت، چرا,ازعشقه من ترسید

خداحافظ عزیزه دل، برو دل کندن آسونه
دله خوش باور و تنهام، ازاین بازی دلش خونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد