.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

میرم...

میرم تا تو آروم شبها چشمات بسته شه

دیوار اتاقت، از عکسم خسته شه

میرم تا بارون منو یاد تو نندازه

میرم یه جای تازه...

میرم با چشمای خیسو قلبی بیگناه

میرم اما نمیندازی بهم یک نگاه

هرجا میرم اما بازم یادت میفتم

اینو به همه گفتم...

میرم جای من اینجا نیست

عشق تو زیبا نیست

رویا نیست

میرم جایی که دریا نیست

اسم تو رو ما نیست

غوغا نیست

کاش می شد تو ببینی من اینجا چه تنهام

وقتی تو نباشی بهم میریزه دنیام

اینجا کسی نیست با چشمای نازو روشن

بی تو چه غریبم من...

از هرجا رد می شم میاد عکست رو به روم

سوخته تو آتیش عشقت شهر آرزوم

دارم آروم آروم مرگو به جون می خرم

دیدی چی اومد سرم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد