.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی

آیا میدانستید افرادی که به نظر خیلی قوی میرسند,معمولا خیلی حساس هستند و کسانی که بیشترین   مقدار مهربانی رو به معرض نمایش میگذارند,بیشترین صدمه را دیده اند؟

آیا میدانستید آنهایی که تظاهر میکنند نیازی به عشق ندارند,بیشتر از همه به آن محتاج اند؟

اشخاصی که از همه نگهداری میکنند خودشان از همه بیشتر نیازمند مراقبت اند؟

و کسانی که زیاد لبخند میزنند ممکن است در زمان تنهایی بیشترین گریه را بکنند.

  اگر نمیدانی ,از من بپرس.

  اگر قبول نداری,بامن بحث کن.

 اگر دوست نداری,به من بگو.

 اما هیچ وقت در مورد من

  یک طرفه به قاضی نرو.

انسانی خوب بودن ارتباطی به دین,مذهب,وضع زندگی,نژاد,رنگ پوست,دیدگاه سیاسی یا فرهنگ شما ندارد,بلکه به این بستگی دارد که تا چه اندازه نسبت به دیگران خوش رفتاری میکنید.

وقتی از کسی فرار میکنید,او همچنان وجود دارد اما با فاصله ای دورتر.وقتی با کسی میجنگید,فقط باعث قوی تر شدن او می گردید.بهترین گزینه فقط گذشتن و رفتن است.

میدانم کمتر از آنی هستم که برخی مردم ترجیح میدهند باشم.اما اغلب مردم نمی دانند که من خیلی بیشتر از آنی هستم که آنها می بینند.

خودتان را با همه وجود باور کنید.بدانید قدرتی درون شما وجود دارد که از هر مانعی بزرگتر است.                                                                                                                              «شما میتوانید»

دردناک ترین خداحافظی ها آن هایی هستند که هرگز نه گفته شدند و نه توضیح داده شدند.

من مسئول آن چیزی هستم که میگویم,نه آن چیزی که تو برداشت میکنی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد