.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

خدایا

گفتم:

خدایا! از همه دلگیرم........

گفت:

حتی از من؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

گفتم:

خدایا! دلم را ربودند.........

گفت: پیش از من؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم:

خدایا! چقدر دوری...................

گفت: تو یا من؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

گفتم:

خدایا!!!!!!!

                                   تنهاترینم..............

گفت: پس من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

گفتم:

خدایا! کمک خواستم.............

گفت:

از غیر از من؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

گفتم:

خدایا! دوستت دارم..........

گفت:

بیش از من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم:

خدایا!!!!!!!!! آنقدر نگو من...............

گفت:

من توام و تو من..............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد