.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

می دانم ...!

حسی دارم

آمیخته با دلتنگی

کم می آورم

بازوانی می خواهم که تنگ در برم بگیرند

اما نه هر بازوانی

فقط حصـــار آغوش تـــــــو ...

شانه هایی می خواهم که پناهی باشد برای گریه هایم

اما فقط ، شانه های مردانه ی تــــــــــو را می خواهم .

دیوار اتاقم پُر است از عکس های دونفره ای

که قرار است بعدا ، با هم بیندازیم

و آن " بعدا " خواهد آمد؟؟؟

صندلی ام کنار صندلی تـــــــــــو ، رو به پنجره است

همان پنجره ای که با شنیدن صدای پایت

تو را از آن نگاه می کنم هر شب، که خسته بر می گردی به



خونه خونه ی من و تــــو ، خونه ی مــامن ؟ .... خوبم ، خوب ِ من

من فقط حسی دارم که نمی دانم چیست  دلم سخت تنگ تــــوست 

و " بعدا " تنگ تر هم خواهد شد                                                                                                                           

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد