.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

nazar nemidin chera?

salam khobin?man ke aslan khob nistam hamasham taghsire shomasmiayn to vebam matalebo copy mikonin hich nazar nemidino mirinakhe khoda khoshesh miad?lotfan age matlabo copy kardin bazekre manba bashe nazaram bedin ....bye

نظرات 10 + ارسال نظر
www.bechatim.in 1391/06/01 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.bechatim.in

-=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--
سلام

شما رو به چت روم بچتیم دعوت میکنم با محیطی سالم و زیبا

منتظر حضور گرمتان هستیم[گل]
-=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--
www.bechatim.in
-=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--

nachatam moshkelie?

سلام مرسی که اومدی سر زدی وبلاگ تو هم خیلی خوبه
بلینک منو که لینکیدمت

aloneboy 1391/06/01 ساعت 05:51 ب.ظ http://alonemajid.persianblog.ir

سلام چطوری شینا خوبی؟ممنون که سر زدی به وبم من لینکیدمت
راستی وب منو از کجا پیدا کردی اومدی همینچوری شانسی؟
راستی وب خوبی داری

من وبتو پیدا نکردم وبت منو پیدا کردمنم لینکیدمت

چرا دیگه. اون وسطا گذاشتم.

دیدمش

[ بدون نام ] 1391/06/02 ساعت 10:02 ب.ظ

آقا مرسی شینا خانوم
واقعا رو سفیدم کردی جلو برو بچ
ممنون من یکی که شما رو گذاشتم تو وبلاگ دوستا آپ کردی فرتی میپرم جبران میکنم
دم شما گرم

نمیدونم کی هستی؟؟؟؟؟؟

بااجازه
من 22 سالمه
هدی 19سالشه
فاطمه خانومم از ما بزرگتره یذره یکی دوسال

پیر شی جوون

پیر واس چی
همین که هستم خوبه دیگه
اون یکیم یادم رفت اسم بزارم
به هدی الان میگم بیاد پیشت ریفیق
وبش رو گذاشتم تو لینکام برو یه سر بزن اگر حال داشتی
نه ریفیقیم باهم ریفیق ها نه دوست!! همسایمونه

بابا بیخیال میاد اینجا پر و پوت مارو میکنه ول کن از بحث اصلی خارج نشو دختر

خخخخخخخخخخخخ

نه بابا اگر خونده باشی گفتم ما تو وجودمون سگ درون داریم
هم من دارم هم هدی مال اون خطرناکه فعال شه بدبختم
(شوخی میکنم ماهه با حاله حالا میگم بهت سر بزنه)

با سگ درونت برم پارک؟؟؟؟؟؟/

نه واسه چی توبری خودم میرم میبرمش
جرات داری باسگ درون هدیه برو!!!! نخند به ریفیق من گله گل

من سگ میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد