.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

بوسه های داغ و تب دار تــــــــو…

رویا هایی هست که هرگز تعبیر نمی شوند…

اما همیشه شیرین اند…

مثل رویــــای داشتن تـــــــو…

مثل غرق شدن من ،در بوسه های داغ و تب دار تــــــــو…                                          

نظرات 1 + ارسال نظر
هدیه 1391/06/21 ساعت 12:42 ب.ظ http://dr-hedie.blogfa.com

سلام رفیق
سر نمیزنیا... نزدیک بود حذفت کنم... ولی دلم نیومد... بالخره ریفیقیم باهم
اگر تا الان از وب من خوشت اومده بوده و دلت خواست با هم ریفیق بمونیم،بیا یه نظر بده آدرستو داشته باشم... میخوام اگر بشه آدرسمو تغییر بدم...
نیای آدرستو ندارم ها...
دارم لینک تکونی میکنم... خیلیاشون مث تو اصن سر نمیزنن

هدی چن وقت اپ نبودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد