.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

.:: ღچشم هایی به رنگ عسلღ ::.

دیروز با اول شخص بوده ای … امروز با سوم شخص … چه راحت با اشخاص رابطه داری .

لعنتـی من چی بودم برات؟:((

تنهایی یعنی . . /

امشبم مثل شبای دیگه. . .

رو تختت دراز بکشی!

آهنگ بزاری و بازم فکر کنی:

به نبودنش. . . 

به حرفایی که باهم میزدید . . /

به اینکه با غریبه ای رفته. . !

و مثل همیشه چشمات تقاص پس بدن... !!!

و بـه اینکـه تـو این مدت تو چی بودی براش؟؟

لعنتـی من چی بودم برات؟:((                                                                                                                          

نظرات 2 + ارسال نظر
رویای من... 1391/07/08 ساعت 10:05 ب.ظ http://idream.blogsky.com

عکسش جونمو گرفت

rahaa 1391/10/04 ساعت 08:48 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد